dilluns, 8 d’octubre de 2012

Amb retard

Perdó per el retard es que al començament no sabia com editar...

Primera setmana: avui ens han presenta amb el profesor es diu Toni.
 Resumint molt Toni el professor enS ha enseñat amb el projector les primeres feinetes que han sigut: fer el comte de g-mail per treballar amb l'internet i, ens ha fet una petita prova escrita per saber el nivell de la classe , no l'he poguda acabar així que me le portada a casa peró no he fet res perque se m'ha oblitat.
Ha sigut una nova experiencia açò d'estar a classe açoles sense coneixer ningú.

 Segona setmana

En cara no tinc el gmail aquesta vesprada mel faig. 
El primer día ens han dit que no hi ha llibre de text açoles un llibre de lectura sincerament no m'ha donat una bona sensació el terme expresat per Toni com "conellets d'índies" no es que estiga en desacord però, no dona molta confiança he parlat amb els antics compañs i ells si tenen llibre de text no es que hem parega roi però si que estic dubtant ja que és la primera volta que hem passa.

El segn dia a la fi m'e adonat de quin llibre necesitem es diu "Les veus del temps" deu ser molt bo ja que substituirà el nostre llibre de text

No puc contar el tercer i últim día ja que estaba refredat a casa.

PD: Això del llibre de text no és una critica es la meua opinió.



2 comentaris:

  1. Alejandro, per molta desconfiança que tingues, el llibre de text no t'ajudaria més a millorar la teua atenció a classe, la presa d'apunts, dur la llibreta d'anotacions al dia, complir amb els terminis de redacció al blog, tenir cura amb l'expressió i l'ortografia dels escrits, l'empollada dels continguts -que construïm entre tots- i un llarg etcètera. I jo no vull alumnes que només "empollen", el llibres de text sí que els volen.

    ResponElimina
  2. Alejandro, per molta desconfiança que tingues, el llibre de text no t'ajudaria més a millorar la teua atenció a classe, la presa d'apunts, dur la llibreta d'anotacions al dia, complir amb els terminis de redacció al blog, tenir cura amb l'expressió i l'ortografia dels escrits, l'empollada dels continguts -que construïm entre tots- i un llarg etcètera. I jo no vull alumnes que només "empollen", el llibres de text sí que els volen.

    ResponElimina

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.