diumenge, 21 d’octubre de 2012

Les veus de la lluita

 15-18 d'Octubre.

Dilluns 15.

Dedicàrem aquest primer día de la setmana a l'anàlisi de les proves que havíem fet la setmana anterior, i que constituïen una part important de la nota del trimestre.

9+
Aquesta va ser la meua nota, molt més del que sincerament m'hauria esperat debut a la precipitació amb la qual vaig tenir que fer el comentari, però que Toni va valorar d'aquesta manera. Apenes vaig tenir una sola falta, i això sí que és un fet que m'alegra de veritat, ja que demostra que escric bé en valencià, o això sembla.

Tots feliços.
470 paraules.

Va ser la cifra de paraules que vaig escriure al meu comentari, i crec que va ajudar a la nota.
Els companys amb una nota que consideren millorable, hauràn tingut temps de reescriure els seus comentaris al llarg de la setmana.
Toni tambè ens va incitar a començar les nostres exposicions el dilluns 22, i la primera la farem el meu grup i jo, ja que tenim el primer treball de la llista.

Difícil, interessant.

Dimecres 17. 

El día de la lluita.

Quasi no vam anar alumnes a classe, ja que la majora va optar per manifestar-se en la vaga d'estudiants, o simplement no acudint a l'institut.

5 persones.
Una inmensa tranquil·litat que es palpava en l'ambient.

Tan sols vam ser 5 persones a classe, i damunt jo em vaig perdre la darrera hora, la de valencià, per motius mèdics. Doncs, pel que em van dir, Toni va ensenyar alguns escrits antics a google drive per a donar-nos una orientació de com dirigir el nostre treball.

La nostra educació, el nostre futur.


Dijous 18.

Suposadament, hauríem d'haver fet la vaga aquest dijous, però açò ja són coses del 21T.

Una classe peculiar.

Peculiar va ser precisament tambè el que vam fer el día 18. Toni va repartir les proves anteriors per analitzar minuciosament algunes faltes.

Menyspreuar.
Va ser la meua única errada en el comentari, ja que vaig posar ''despreciar'', coses del directe.
Durant la resta de l'hora, Toni volia explicar el funcionamient al complet de Google Drive, tant d'un document, com d'una presentació, i per fer-ho em va convidar a eixir a manejar tot allò, amb el meu correu.

Avergonyit.

Així em sentia desprès de posar malament el correu del meu company Pere. Et demane disculpes, Pere. Pel que fa al funcionament, el ''Drive'' és una forma molt còmoda de treballar i que avui mateix estic gaudint.

Demà exposarem el nostre treball, a vore com ho fem.

Adéu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.