diumenge, 21 d’octubre de 2012

La "vaga general"

Aquesta setmana fou mes curteta que le altres degut a la vaga genera dels dies 16-17 i 18 qu molts companys meus incluits jo van anar a classe.

El primer dia, el dilluns, Tòni ens digué les notes del control de lectura que els nostres companys dels altres bachiller faran al llarg de lastmana seguent però jo no vaig saber la meua nota perque no estaba corregit.

El dimecres fou el dia e vaga general per a tots aleshores no fare comentaris.

El dijous, Tòniens va mostrar com fer el teballs amb el google docs o "drive" i com convidar als companys per a fer el treball de cada tema que cada un escollí, xarlar alhora que el fem i s vlem fer una presentacio amb la ferramenta de presentació que personalment es una porqueria perque no val res pero repetix "personalment".

Açi finalitza la meua entrada i açi teniu l'imatge.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.