diumenge, 7 d’octubre de 2012

La poesia fa acte de presencia al 21T

Al dilluns, Toni ens comentà com ha vist les entrades anteriors d'aquesta setmana passada, ens donà cancells i tot seguit entregà els resums que tenia corregits; la meua qualificació ha sigut 'un huit puntuat sobre deu.
Des del meu punt de vista no està prou mal encara que hi ha un punt que me ha restat i no aconseguix entendre d'on ix.
Desprès hem continuat els poemes. He de reconèixer que aquest poema me ha costat menys que el primer, encara que Toni ens ha tingut que aclarir paraules com "car" que és "perquè"

Al següent dia de valencià va ser el dimecres, i vam començar en els poemes, llegint el poema Tinc un desfici, ai, inclement, de la Comtessa de Dia. Em va costar una mica de entendre'l, però amb la ajuda de les aportacions dels companys i del nostre profe el vaig poder associar a el tema concret de l'amor no correspongut.
 A continuació vam ficar una serie de qüestions al nostre quadern per tal de en grupets re-llegir l'obra i respondre les activitats el més apropats a la matèria posiblement.

Va arribar el dijous, era l'ultim dia de valencià a aquesta setmana. Per fer-ho tot una mica mes 'light', Toni ens va donar uns fulls on ficaven una serie de propostes de treballs escrits de temes molt variats Jo vaig fer un grupet de tres persones, amb Pere i Borja, dos dels meus millors amics des de ben xicotet. 
Nosaltres vam fer una sel·lecciò del treball numero (3), però uns companys se'n van afanyar en agafar-lo i vam tindre que collir el numero (1). Realment, no te cap importància, donant per fet que anem a aprendre de totes les maneres i de tots els treballs.

Això es tot per aquesta setmana "poètica", una vegada mes, dic això de...

Què ens esperarà la setmana següent?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.