diumenge, 21 d’octubre de 2012

El descobriment del Google Drive

Aquesta setmana ha estat marcada per la vaga que hi hagut el dimarts, dimecres i dijous.
El dilluns Toni ens ha dit les notes que hem tingut al comentari dels poemes del altre dia, i l'ha comentat un poquet.
Jo he tingut un 6,5 i a soles m'ha descontat 0.5 de faltes. Açò m'ha sorprés molt perque jo sempre tinc a muntó de faltes.
També s'ha començar a parlar sobre les exposicions. Els meus companys Borja, Pedro i Pablo son els primers i les tocarà exposar el dia que ve. Toni les ha donat aluns consells sobre com la tenen que fer i màs o meys sobre que tenen que parlar.
Segur que ho fan molt bé. Molta Sort!

El dimecres jo no vaig anar a classe, pero el dijous si i Toni ens va repartir els comentaris dels poemes. Va explicar les típiques faltes que tingut, i si algú tenia aluna duda ell l'explicava a la pissarra.






Document en Google Drive


També ens ha mostrat com funcionava el google drive perque per a fer els treballs i les exposicions ens vindrà molt bé. Per a possar un example el meu company Borja s'ha introdüit a el seu conte de gmail i ens ha mostrat com fer un document nou i com convidar als nostres amics per a poder treballar tots a la mateixa vegada .


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.