diumenge, 21 d’octubre de 2012

Drive Drive Drive

Dilluns, Toni ens va donar la nota, en la qual vaig traure un 5 i mig, i no sé si recuperarla o no, perqué per una part está la part de que es una nota d'un examen ,i per altra banda , que si soc capaç de treure un 9 (per exemple), com a soles puntúa en un punt aquesta prova , puc traure 0,3 o 0,4 dècimes més que no crec que siguen tan importants.

Dimecres vaga per nostra part, i uns pocs companys ens van "atrevir" a anar a classe.

Dijous anàrem la majoria de classe i primerament vam hablar del treball que s'ha de fer explicat abans en altres entrades meues. Al meu grup li toca d'ací a 2 setmanes. De moment no hem fet res (com la resta supose ). A aquesta sessió, el professor ens va ensenyar com treballar en línea amb els companys del grup per fer-ne el comentari de text i tot aixó. Va començar amb Google Drive , d'ahí el títol. Aquest, es una eina la qual es un processador de textos online. Em pareix molt interessant aquesta, ja que també té com un xat en el que podem fer comentaris entre nosaltres i ajudar-nos. (no posaré imatge de google drive ja que està molt vista pel bloc).

5 minuts abans de finalitzar la classe, va a pasar el millor moment del dia ; la analització del meu comentari !. Aixó em pasa per fer el treball a última hora, però no pasa res, he après d'alguns errors.

Per a fer una mica interessant el comentari/entrada posaré una imatge de Isner y Querrey que avui tot i que hagin perdut, es mereixen una recompensa per l'esforç obtingut. (València Open 500 tennis)


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.