diumenge, 21 d’octubre de 2012

Setmana 'google'


   
Dilluns, 15 d' Octubre de 2012

Aquest primer dia, Toni ens va donar els resultats del comentari de text que vam la setmana anterior. La meua nota a sigut un 9, però amb la cata de faltes s' ha convertit en un 8,7. Tom hem va dir que estava molt be i que tenia bastant contingut, ja que quasi vaig arribar a les 500 paraules. Els companys que van suspendre, tenen l' opció de repertir-lo a casa, i fer una mitjana amb e comentari suspès.

Dimecres, 17 d' Octubre de 2012

Es el dia de la vaga, aixi que no van ser molts a classe, a primera hora vam ser quatre, però després la xifra es va incrementar a cinc persones. Com que erem tan pocs i no podiem donar classe normal, Toni ens va ensenyar vídeos de anys darrers a la pàgina www.vimeo.com, un pàgina en el que es comparteixen vídeos en alta qualitat, a més de donar consells al meu grup del treball, perque som el primers en exposar

Dijous, 18 d' Octubre de 2012

Aquest es el darrer dia de la setmana. Toni ens va fer un tutorial de com compartit documents mitjançant google docs en línia. Va agafar de exemple al meu company Borja. La part més divertida de la classe ha sigut quan Borja s' ha equivocat i en vegada de posar @gmail.com va posar @gmai.com. També va aprofitar per a donar-nos mes instruccions de com fer el treball, i podiem utilitzar com a font el wiki, que es el que jo vaig fer.


 
       

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.