dissabte, 13 d’octubre de 2012

Comencen amb les proves...

Aquesta setmana ha sigut una mica diferent que les altres. 



El primer dia Toni ens va donar un xicotet esglai perquè ens va dir que el dijous faríem una prova que valdria un punt en l'avaluació. 

Aquest dia, jo em vaig sentir confús perquè va coincidir que quasi ningú va fer els deures i no sabíem de què anava a tractar la prova. 
Però la classe del dimecres Toni ens va dir les preguntes de la prova. Consistia a elaborar una opinió dels poemes (no tots, si no volies ) tractats a classe i havíem d'analitzar, relacionar, posar el tema general... dels poemes en 450-500 paraules que això era el que em va sorprendre més. Em va parèixer una mica complicat, però Toni també ens va dir que podríem tenir el llibre i els apunts davant i també podíem vindre a la prova amb un esquema que ens ajudara.

El dijous va arribar la prova. Personalment jo no estava molt nerviós perquè sabia el que anava a escriure. En el meu treball primer vaig parlar del viatge de les mans, seguit de la garsa i l'esmerla, després del fragment de Jaume Roig i per últim de la Princesa de Dia.
Aquesta prova no em va parèixer molt complicada, però ens va faltar una mica de temps; en general em va eixir bé, espere que la nota també siga bona com l'experiència. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.