dimarts, 2 d’octubre de 2012

Comencem

Primer dia de la setmana, el professor Antoni de la Torre, que jo no coneixia fins ara, ens va ensenyar la forma de treballar utilitzant el blog, el qual utilitzarem des d'ara fins al final del curs. En aquest, es on s'exposen les idees principals de cada classe o hora que hem tingut amb ell (portfoli). També ens va ensenyar el nostre blog  i wiki, etc...

El segon dia de classe va a ser el mateix, és a dir , material de curs i normes. En aquestes normes, en algunes, va haver-hi una mica de polèmica, i van ser modificades segons preferències del alumnat i del professor.
Abans d'acabar la classe, Toni, ens va manar un deure que consistia a resumir un text i aprendre a fer-ho correctament. Desprès de rebre jo la nota, em vaig adonar que el resum no va estar tan bé com hauria d'estar-ho. És a dir, moltes errades, tan simple com era!

L'últim dia de la setmana, analitzàrem el poema de "El viatge de les mans", escrit per Ibn Khafaja d'Alzira., La primera contenia la compressió del text, és a dir, comprensió de paraules que no enteníem. La segona comprenia la part d'analitzar recursos morfosintàctics, semàntics i fònics.

Próxim dia, cal portar el llibre de lectura Les veus del temps (I)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.