diumenge, 28 d’octubre de 2012

Comencem amb les exposicions

En esta setmana els meus companys han fet dues exposicions i entre exposició i exposició em tingut un dia de relax on Toni ens ha repartit un fulls amb una enquesta.

Em començat la setmana amb la exposició dels meus companys Borja, Pedro i Pablo. La van fer prou bé encara que no van utilitzar cap diapositiva. Ens vam parlar sobre la contextualització historicocultural i mentres nosaltres teniem que arreplegar idees principals i apuntar-les a un paper, encara que Toni una vegada hàgem acabat tots les exposicions reunirà a un PDF totes les nostres exposicions i ens el donarà.

El dimecres Toni va repartir uns fulls a on hi havia una enquesta com ja os he dit abans.
La enquesta era de si usem una estratègia definida quan escrivim. Més tard també vam mirar els tres nivells d'anàlisis textual; adequació, coherència i cohesió dels quals Toni ens va explicar un poquet de cada u.

El dijous li tocava exposar a Arantxa, Carles i Pablo sobre els poetes arabigovalencians i van fer un comentari d'un  poema de cada poeta . Ells si que van portar diapositives a mès Toni li va repartir un full a algunes persones de la classe per a que avaluaren les exposicions del nostres companys.
Jardi Ebri de Ibn Khajafa d'Alzira
Jo i la meua amiga Fany vam ser unes d'aquetes persones que tenien que avaluar. Va ser una experiència agradable, ja que mai hem fet açó d'avaluar als nostres companys. Sincerament no m'importaria torna-lo a fer.


Per a avaluar teniem que tenir en compte:
-Correcció lèxica i gramatical
-Pronúncia i entonació variada
-Exposició amena i memoritzada
-Contingut clar i ordenar
-Informacions bàasiques ressaltades
La meua companya i jo vam possar les següents notes:
-Arantxa: 8
-Pablo: 6
-Carles: 10

Després de acabar la exposició teniem que anar dient la puntació que li haviem posat als companys, però degut a que no hi havia tems i que va sonar la campana Fany, Victor, Hector i jo no vam poder dir la puntació de Carles, peró el va fer magníficament així que els quatre li vam possar un deu.

Molta sort per a els proxims que tinguen que fer les exposicions.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.