dilluns, 29 d’octubre de 2012

Comencem amb les exposicions

El dilluns els primers a fer les exposicions van ser Pedro Borja i Pablo, han sigut els pioners. No tenien presentació powerpoint però igualment els va sortir bastant be. Toni ens va donar un full amb les pautes per fer un comentari de text i puntuar. Sincerament no m'agrada puntuar els altres per si no estan conformes, però, què hi farem.

 El dimecres estiguérem comentant el el full per saber en quins àmbits d'escriptura i revisió ens hem de fixar.

 El Dijous va tenir lloc una altra presentació que la van fer Arantxa Pablo i Carles, que parlaren sobre els poetes arabigovalencians aquesta volta feren un powerpoint. Per a mi fou un poc més fluida ja que les imatges i els textos amb les idees principals fan una presentació més fluida i més facil de recordar. Toni va donar els fulls abans esmentats a uns companys i em va sorprendre que som massa durs valorant les intervencions. Bo, millor dit, SÓN massa durs; jo haguera ficat una nota diferent. Ja que és dilluns he de criticar els meus companys (sobretot Ivan ) perquè m'han ficat una nota un molt dolenta. Ja em tocarà puntuar a mi, ha ha ha.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.