diumenge, 14 d’octubre de 2012

Arriben les proves

Misogínia
El dilluns Toni va parlar sobre una prova que faríem, seria un comentari de text dels poemes que havíem treballat. Una vegada parlat això vam començar amb un altre text, aquest s´anomenava "Espill o Llibre de les dones", tractava de una manera de vegades còmica la misogínia, únicament vam llegir dos pàgines de les quals mes tard va treballar amb elles.

El dimecres jo no vaig poder assistir a classe peque unes hores abans em va doner un fort dolor de estòmac i m´en vaig anar a ma casa. Els meus companys m´en van dir que Toni els explicà com haurien de fer el comentari de text i van llegir "La balada de la Garça i l´Esmerla" en aquest poema l´autor es posava en la pell d´una Esmerla.

Quan va arribar el dijous tot el món sabia el que li esperava al 21T, la gent         s´havia llegit els poemes a sa casa per aclarir-se´ls una miqueta uns altres res d´aixó però tots teníem que fer la prova, Toni ens va donar un full on ens explicava com tindria que ser (un guió), i a partir d´aquest ja tindríem que desarollar els exercisis. Unes 500 paraules era el màxim però aixo era únicament per guiar-nos, tot el món va acabar el examen apurat i molts pocs van arribar al límit de paraules.

Aquesta setmana ja hem conegut les proves a la clase de valecià. Avore que tal.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.